tirsdag den 8. maj 2007

Når det brummer i lommen, er det tegn på nyt...

...eller når det blinker på skærmen, eller hvad det nu gør.
Til trods for en gennemgående følelse af familiaritet med internettets tekniske kringelkroge, var den fuldbyrdede oprettelse af en personlig RSS reader en ting, som min tålmodighed hidtil aldrig havde strukket sig til - dette til trods for adskillige tidligere forsøg, der alle grundstødte på følelsen af at kunne se græsset gro og livet suse forbi udenfor vinduet, mens jeg ventede på at forstå, hvordan man skulle få hentet det lille orange ikon over i min dertil downloadede reader.
Jeg kan derfor takke 23 ting og 10 minutters aftenvagt for, at jeg endelig har en personlig RSS reader og nu kan sidde og vente på nyt.
Til fuldførelsen af dette projekt blev benyttet Google Reader(tm).

Ingen kommentarer: